Vayne, The Night Hunter
- Night Hunter (Passive): Vayne ruthlessly hunts evil-doers. She gains bonus Movement Speed when moving toward nearby enemy champions.
- Tumble: Vayne tumbles, maneuvering to carefully place her next shot. She rolls toward the cursor and her next attack deals bonus damage.
- Silver Bolts: Vayne tips her bolts with a rare metal, toxic to evil things. The third consecutive attack or ability against the same target deals a percentage of the target's maximum Health as bonus true damage. (Max damage vs. Monsters is capped)
- Condemn: Vayne draws a heavy crossbow from her back, and fires a huge bolt at her target, dealing damage and knocking them back. If they collide with terrain, they are impaled, dealing bonus damage and stunning them.
- Final Hour (Ultimate): Readying herself for an epic confrontation, Vayne gains increased Attack Damage, stealth during Tumble, and quadruple the bonus Movement Speed from Night Hunter.
Creo que lo más flashy, es el nuevo héroe que viene. Estoy viendo el live preview, y se mira bien chancha. Hace demasiado daño D: pero se mira divertida de jugar, huelo unos 6300 ips, y los voy a pagar por ella :P
- Dragon Strike
- Cooldown increased to 10/9/8/7/6 from 9/8/7/6/5
- Mana cost increased to 45/50/55/60/65 from 40/45/50/55/60
- Golden Aegis shield strength reduced to 50/90/130/170/210 from 50/100/150/200/250
- Cataclysm damage reduced to 200/325/450 from 200/350/500
- Fixed a bug where Jarvan IV's banner caused a hitch the first time it was cast
De entrada, puedo decir que va ser un poquito más difícil feedearse early game, pero no es nada que yo no pueda manejar(a menos que se extienda mucho la partida, y me desespere xD). Estoy muy impaciente por sentir los cambios, aunque el nerf de Mordekaiser no lo sentí xD espero me pase igual con Jarvan.
Karthus
- Death Defied
- Duration reduced to 7 seconds from 8
- No longer reduces your respawn time
- Requiem ability power ratio reduced to 0.6 from 0.7
Definitivamente, este nerf ya ratos lo estaba esperando, maldita skill pasiva, te hace un bestia de daño cuando está vivo, y también durante un rato mientras está muerto? NO JODA! Gracias por el nerf ahi.
Lo último y más importante de todo, el nuevo stat Tenacity. Ya no va ser tan necesario hacerle Mercury Treads a algunos champs a los cuales les vendrían bien otro tipo de botas. +1 para Riot Games.
- New Stat: Tenacity
- Tenacity reduces the duration of stuns, slows, taunts, fears, snares, sleeps, silences, blinds and immobilizes by 1% per point. Multiple Tenacity effects do not stack, but Tenacity does stack multiplicatively with other disable reductions (for example Irelia's Ionian Fervor).
- New Item: Cloak and Dagger
- +20% Attack Speed
- +20% Critical Strike Chance
- +25 Tenacity
- New Item: Moonflair Spellblade
- +50 Ability Power
- +25 Tenacity
- New Item: Eleisa's Miracle
- +25 Health Regen per 5 sec
- +20 Mana Regen per 5 sec
- +25 Tenacity
- Mercury Treads now grant +35 Tenacity.
Siiii, las zerker threads se pueden usar otra vez.
ResponderEliminaryeah :D i hate treads xD
ResponderEliminarlol no te le hicieron nada 50 menos de daño o noes *le da un hit normal* ya estoy bien.... igual siempre te kedan debiendo hp.
ResponderEliminargg hf gl
kkthnxbye
xD si vo, no creo que se sienta mucho el nerf de jarvan MUAJAJAJA
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