Shield of Daybreak – Leona charges her shield with the power of the sun causing her next melee attack to deal additional damage and briefly stun the target.
Eclipse – Leona raises her shield granting her additional Armor and Magic Resistance for 3 seconds. When the effect ends she deals area of effect damage and increases the duration of the defensive bonuses by 3 seconds if she damages an enemy.
Zenith Blade – Leona throws a blade of sunlight that deals damage to all enemies in a line. Leona teleports to the last enemy champion hit by this attack.
Solar Flare – After a brief delay, Leona calls down a beam of solar energy dealing damage and slowing enemies. Enemies in the center of the beam are stunned instead of slowed.
Sunlight (Passive) – Leona’s abilities mark the target with sunlight. Allied champions that damage marked targets deal additional damage and consume the mark.
Si me conocés un poquito, sabés perfectamente que tengo AÑOS esperando un tanke mujer, que no parezca un gnomo con acné y sobrepeso. Leona, ERES LA RESPUESTA A TODAS MIS ORACIONES!! GRACIAS, DON RIOT GAMES!!! Las habilidades se oyen SÚPER OTRO PEDO!! A JUGAR COMO BESTIA HOY PARA PODER COMPRARLA MAÑANA. Perdón por los caps, pero es que estoy emocionada xD
Nerfs a:
Alistar: Reducen el AP de sus skills para que no pegue tanto, fucking toro OP.
Ashe: Incrementan el cooldown y nerfean las crystal arrows.
Irelia: le reducen/aumentan el mana cost de 70 a 60/65/70/75/80 y el daño.
Jarvan: QUE JODEN A JARVAN POR LA GRAN PUTA! Le reducen el daño y le aumentan el cooldown... IGUAL VA SEGUIR ROMPIENDO ORTOS! El problema de Jarvan es los vergasos que aguanta, no los vergasos que pega >_>
Rumble: Reducen el daño y el ap. THANKS.
Warwick: Reducen la cantidad de vida que gana con Hungering Strike. THANKS.
Despues de eso, hay varias cosas sobre otros héroes, que la verdad, me pelan la verga xD tons no los voy a discutir aqui.
Buffs a:
Ezrael: Reducen el cooldown y el mana cost.
Yorick: EL BUFF MÁS ESPERANDO DEL AÑO! Espero que asi, ya no trague tanto... aunque no veo mucha diferencia. ESOS GHOULS HAY QUE PODERLOS CONTROLAR! POR QUE TIENEN SÍNDROME DE DOWN!!!
- Omen of War
- Fixed a bug where the Spectral Ghoul would not spawn if Yorick was silenced.
- Omen of Pestilence
- Increased the cast range by 50
- Improved the consistency of the AoE slow by increasing the radius and rate of application.
- Mana cost reduced to 40/45/50/55//60 from 50/55/60/65/70
- Omen of Famine
- Mana cost reduced to 55/60/65/70/75 from 60/65/70/75/80
- Omen of Death
- Updated the visual of Reanimated Champions to better show when a Champion has revived.
- Removed the health decay on the Revenant and Reanimated pets
- Fixed a bug with the interaction between Chronoshift and Revenants
- Fixed a bug with Heimerdinger's turrets and the Reanimated state
- Unholy Symbiosis
- Yorick now takes 5% reduced damage for each summon that is active.
- Increased the Attack Damage and Health of ghouls to 35% from 30% of Yorick's Attack Damage and Health
- Ghouls
- Ghouls are now immune to slows.
- Ghouls take 50% reduced damage from AoE abilities
- General
- Mana per level increased to 35 from 30
- Health per level increased to 85 from 80
- Armor per level increased to 3.6 from 3
- Base Movement speed increased to 320 from 315
- Slightly increased his base Attack Speed
Items:
Rabaddon's Deathcap: reducen la cantidad de ap que te da.
Otro cambio que me parece muy bueno, es que los héroes que hacen leap, como Kat, Jax y Lee Sin, van a poder hacer el leap targetteando un ward, pero el ward se va revelar al enemigo durante 2 segundos creo, lo mismo la mara que se va teleportar.
Luego, se va agregar un indicador de rango en el minimapa para habilidades de bastante rango(pero no globales), como el ulti de Ashe o el de Nocturne.
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